Beef & Steak
Beef & Steak
Beef & Steak is een online slagerij die diverse soorten vlees verkoopt. Daarnaast bevat het assortiment ook een kleine selectie aan vis en vegetarische producten. Ook bieden ze diverse non-food producten aan, om de focus niet enkel op vlees te leggen. Denk hierbij aan allerlei producten van complete messensets tot aan barbecue-accessoires.
START VAN TRAJECT | GROEI IN TRAJECT |
START VAN TRAJECT
GROEI IN TRAJECT
Wat is de doelstelling van deze slagerij?
Beef & Steak ging in 2013 de samenwerking met Grizzly New Marketing aan om hun oude website naar een professioneler niveau te tillen. Ze waren op dat moment nog niet met alle belangrijke trefwoorden zichtbaar in Google en wilden graag meer aanvragen binnenhalen. Daarom keken we samen hoe we de website konden verbeteren om zo de vindbaarheid in Google te vergroten en meer bezoekers aan te trekken. Het afzetgebied dat we daarbij hanteerden, bestond zowel uit Nederland als België. Het was de wens van Beef & Steak om een groei door te maken ten opzichte van het jaar ervoor. Online en offline wilden ze meer bestellingen genereren om dit te realiseren. Voor het online gedeelte hebben we dit gemeten aan de hand van online bestellingen.
Wil je meer weten?
+150%
Omzetstijging in de webshop
Wat hebben we gedaan om de doelstelling te behalen?
De samenwerking is begonnen met enkele diensten die uitgebreid zijn naar een breder dienstenpakket om mee te gaan met de doelstelling van Beef & Steak. We hebben content gecreëerd voor tientallen trefwoorden om vervolgens SEO-vriendelijke dienstenpagina’s te bouwen over de producten en toepassingen van deze slager. Vervolgens zijn we aan de slag gegaan met linkbuilding om de vindbaarheid te vergroten. Naast SEO-diensten zijn er ook Google Ads diensten, zoals Google Search, Google Shopping en Google Display campagnes, ingezet met als doelgroep particuliere en zakelijke klanten.
Wat is het resultaat van de samenwerking?
Beef & Steak heeft een goed seizoen achter de rug. Er is zelfs een omzetgroei van 62% gerealiseerd. Voor de komende periode is het doel om deze groei ook voor de non-food producten te realiseren. Om dit door middel van organische groei te behalen, zijn er enkele trefwoorden ingezet gericht op de non-food producten.
Plan hier uw adviesgesprek
Wilt u meer weten over wat Grizzly New Marketing voor uw website kan betekenen? Vul dan het onderstaande formulier in. Eén van onze medewerkers zal dan contact met u opnemen.